I've got this sentimental heart that beats but I don't really mind that it's starting to get to me now


Överhängande sömnbrist som kommer resultera i en dikeskörning eller eventuell älgkrock. Trötthet beror säkert
också på en diet bestående av smörgåsar (oftast med ost) och stulna sötsaker. Dryck varierar, ofta te/kaffe eller mjölk. Cigaretter: way too many. Dessutom har min kropp börjat knäcka på oväntade ställen. Mentalt slåss jag med en leda som förr eller senare kommer övergå i totalvägran, självmord eller drogmissbruk. Om jag känner mig själv rätt är första och sista alternativen troliga. Två minuter i ensamhet gör att jag känner mig rastlös och sällskap botar inte alltid känslan. Inte ens roliga och pyssliga saker mättar suget i mig.
 Jag är grå och torr som ett vissnat höstlöv. Köket är ett kaos. Mitt rum är ett kaos. Innuti liknar jag inget särskilt för jag finns knappt.




18 gråa sumpmarksdagar kvar till frihet.
21 jäkla dagar kvar till äventyr.


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=ZqDzKad2Q3M

2010-11-03 @ 12:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0