dagens wiki

Wikipedia anser att längtan kan vara fyra saker. Antingen två olika musikalbum, en bokserie eller ett uppslag i wiktionary. Jag undrar om jag eller älskade wiki har fel. För längtan känns inte alls så upplyftande som ett album kan vara. I det här fallet har jag googlat ovanstående artister och insett att den längtan jag har heller inte är så plågsam för själen som deras kompositioner.
Jag längtar alltså vidare i tyst beslutsamhet med oinspiration och trisstess som sätter käppar i hjulen.

Dammtussarna kallar, har kallat, kommer fortsätta kalla tills jag tar mig i kragen.




_________________________________________________________________________

Längtan

Från Wikipedia
Hoppa till: navigering, sök

Längtan kan vara:

  • Album från 2009 av Scotts, se Längtan (album av Scotts)
  • Album från 2010 av Timoteij, se Längtan (album av Timoteij)
  • En bokserie i Sagan om Isfolket, se Längtan (roman)
  • Wiktionary har ett uppslag om längtan
    Ordbok



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0